نیک آییننیک آیین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

نیک آیین عزیز، بچه جون بزرگ خاندان

بچه جون خوابالو

1390/4/6 1:51
نویسنده : مامانی
873 بازدید
اشتراک گذاری

شده تا حالا خوابتون بیاد ولی نتونید بخوابید؟ من خوابم میاد ولی نمی تونم بخوابم (راستشو بخواید اگه به مامانم نگید نمی خوام بخوابم)

 

 

 

من اصلا خوابم نمیاد، اصلا شما تو چشمای من خواب می بینید؟ کو؟؟؟

 

من خوابم نمیاد...

 

 

من خواااااابم نمیاااااااد

بابا شما اگه خوابتون میاد بخوابید، چی کار به کار من دارید؟ اه

 

 

حالا نمیشه نخوابم؟؟؟

 

 

همش یه کم دیگه بیدار بمونم؟ خواهش می کنم...

 

 چقدر بگم بابا، خوابمم بیاد نمی خوام بخوابم، مگه زوریه؟

 

برای عاقبت مامانم دعا کنید...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه سجادي
2 مهر 90 17:25
اصلااااااااااااا خوابش نمياد ) تلاشش واسه بيدار موندن قابل تحسينه!) كوچولوي دوست داشتني با اين چشماي خوابالو
آبجي سمانه
3 مهر 90 10:05
الهي آبجي قربون اون چشاي خابالوش بره مامانش وقتي بچه جون خوابش نمي ياد چرا اينقدر اذيتش مي كني
خاله وجیهه
3 مهر 90 12:05
برای این کاکل زری اسپند دود کن و اجازه بده مامانی هروقت خوابش اومد بخوابه
دایی
7 مهر 90 17:19
سلام دادا. خوو نیینه اتا کف(kef) هاده. مه مار شه وچا ر دا راضی بینه. معجزه کنده. سوخته هم هادی وچه ر خوو گیرنه ولی بعید دونبه بیدار بواشه.