نیک آییننیک آیین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

نیک آیین عزیز، بچه جون بزرگ خاندان

می ریم اردو

1390/3/3 17:45
نویسنده : مامانی
594 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سوم خرداده، ما هم می خواهیم بریم مسافرت. می ریم بهشهر؟؟؟ مامانی می گه، من نمی دونم یعنی چی؟

این اولین سفر منه. من نمی دونم سفر چه جوریه ولی مامانم از صبح داره بدو بدو می کنه، هی لباسهامو جمع می کنه می زاره تو ساکم. تازه دیروز رفته برام لباس قشنگ هم خریده. مامانی می گه عروسی داداش مصطفی است. داداش مصطفی پسمل خاله مامانیه. مثل روناک که دخمل خاله منه. فکر کنم خوش بگذره.

تازه قراره مامان جونم اینا هم از مشهد بیان.

اینم لباس قشنگایی که مامانی برام خریده.

اینم لباس قشنگام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیک آهنگ
15 مرداد 90 2:29
سلام مامان نیک آیین.اسم نی نیت خیلی خوشگله.منم مامان نیک آهنگم که قرار آبان بدنیا بیاد.اما می ترسم نیک آهنگمو تو شناسنامه نذارن.دارم بهش عادت میکنم.شما مشکلی با ثبت احوال نداشتید؟نیک آیینت را ببوس


سلام مامان نیک آهنگ، اسم نی نی شما هم خیلی خوشگله. انشاءا... نامدار باشه. مطمئنا مشکلی نخواهید داشت چون این اسم تو لیست ثبت احوال هست. خدا حفظش کنه.
محدثه
24 مرداد 90 12:29
چقده قشنگی شما