نیک آییننیک آیین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

نیک آیین عزیز، بچه جون بزرگ خاندان

سینه کفتری مامان

1390/3/9 2:20
نویسنده : مامانی
6,037 بازدید
اشتراک گذاری

نهم خرداد: حالا دیگه سه ماه و نیمه هستم. مامانی صبح ها یه ملافه بزرگ پهن می کنه کف اتاق، منو هم دمرو می کنه و هی پاهامو فشار می ده جلویی می گه باریکلا پسرو، برو جلو اسباب بازی هاتو بگیر. نمیگه خسته می شم هنوز برام زوده. چی کارش کنم مامانیه دیگه، هی الکی ذوق می کنه.

الهی مامان قربون اون سینه کفتریت بره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
19 مرداد 90 17:57
نازنینم چه نی نی نازی خدا حفظش کنه


ممنون خاله. خدا نی نی شما رو هم زیر سایه تون حفظ کنه.
بهار(مامانی شهراد)
19 مرداد 90 18:04
سلام نازنينم چقدر تو ماهي پيش منم بيا و با پسرم دوست شو منتظرتم گلم




سلام خاله جون، چشم اگه مامانم بذاره و زیاد وقتمو نگیره حتما میام http://niniweblog.com/images/smilies/other/other3/other3%20(87).gif
مامان مهسا
19 مرداد 90 18:10
قربونت برم خاله. چقدر نی نی ها شبیه هم هستند! خاله من اسمتو خیلی دوست دارم. ایرانی و اصیل. لینکتو میذارم تا از حالت با خبر باشم دوست داشتی تو هم لینک منو بذار.


سلام خاله، ممنون از لطفتون. چشم منهم شما رو لینک می کنم.
http://niniweblog.com/images/smilies/other/other3/other3%20(5).gif